martes, 25 de octubre de 2016

7. Jarduera Instagram

Nire instagrameko erabiltzailea ziortzagabiria da. Facebook-arekin egin bezala, jarduera hau egiteko aurretik neukan kontua erabili dut, baina, egunen baten instagram-a klasera eramaten badut egokiena beste kontu berri bat zabaltzea dela uste dut.

Instagramen ondorengo argazkiak argitaratu ditut:

Goizeko nahaste perfektua

Formak lantzen txikitatik

Beherapenak
Argazkiak argitaratu eta instagramek ematen duen aukeren artean filtroak aplikatzea dago. Niri pertsonalki aukera hau asko gustatzen zait eta nire argazkiei filtro ezberdinak aplikatzen dizkiet beti ere nire gustoen arabera politagoak gera daitezen. 

Instagramek duen beste abantaila bat aplikazio bertatik beste sare sozialetan bertan argitaratutakoa publikatzea da. Hau, modu erraz batean egin daiteke eta horrela zuk erabaki dezakezu argazki horren hedapena norainokoa izango den. Hona hemen instagrameko argazkiak facebook, twitter eta tumblr aplikazioetan:


Facebook-eko kaptura
Twitter-eko kaptura

Tumblr-eko kaptura
Duela gutxi hasi nintzen Instagram erabiltzen eta nahiko arin harrapatu dut bere funtzinamendua. Oso intuitibo eta erabilterraza da eta horrek aplikaziotik bertatik argazkiak momentuan igotzeko erraztasunak ematen ditu. Ezaugarri horrek momentuko argazkiak argitaratzeko facebook baino erosoago egiten du eta nik uste horregaitik hasi nintzela facebook-en publikatu ordez, instagramen argitaratzen. Gainera, lehen aipatu bezala, instagramek, aldi berean, bietan argitaratzeko aukera ematen du, nahi izanez gero.
Aplikazio honi ikusten diodan pegarik handiena, nire kurtsokideren batek ere bere blogean aipatu bezala, pribatutasuna da. Izan ere, gure argazkiak oso erraz argitaratzen ditugu sarean, baina noraino daukagu publikatzen dugunaren gaineko jabetza eskubidea? Arlo honetan ez jakin bat nahiz eta agian klasera horrelako aplikazioak eraman aurretik edota, zergatik ez gu ere erabiltzen hasi aurretik, sarean argitaratzen dugunaren jabetzaren inguruko informazioa bildu beharko genuke eta hausnarketa bat egin.

Tumblr-en inguruan ezer gutxi daukat aipatzeko ez bait nuen jarduera hau egin arte ezagutzen, ia denborarekin hartu eta bertan trasteatzen hasten naizen.



No hay comentarios:

Publicar un comentario