jueves, 13 de octubre de 2016

5. Jarduera Twitter

2015eko ekainean atso konplejua sartu zitzaidan, mundu guztiak twitterreko kontu bat zeukan eta nik ez nekien ez zer motatako sare soziala zen ezta zertarako balio zuen. Ordura arte, nire Facebook-arekin zoriontsu bizi nintzen baina momentu hortan teknologia berriekin atzean gelditzen ari nintzela ikusita Twitterren kontu bat zabaltzea pentsatu nuen, sare sozial honetako partaide aktibo izateko asmoz.

Nire perfileko informazioa gogo handiz bete nuen, baita hurrengo egunetako nire lehenengo tweet-ak publikatu ere. Baina hori izan zen Twiterren egin nuen guztia.

Atzo, Arlo Zientifikoko Sare eta Ikasteko Ingurune Pertsonala kurtsoan, 5.jarduerarekin hasi nintzen eta burutu behar izan nituen jarduerei esker Twitterreko munduan zehar barneratzeko aukera izan nuen eta apur bat engantxatu eta guzti egin nintzen.

Ez dakit facebookean bezala egunero Twitter-en sartzerik lortuko dudan baina atzo lortutakoarekin oso pozik nago.


No hay comentarios:

Publicar un comentario